Sample image

Hitne intervencije

Prijem poziva za hitne liječničke intervencije obavljaju tri dispečera, koji na temelju razgovora s pozivateljem, koristeći ciljena pitanja bez sugeriranja odgovora, nakon procjene raspoloživih podataka o prirodi bolesti ili događaja, samostalno donose odluku o daljnjem postupku.

Edukacijski centar

Edukacijski centar

Stručno usavršavanje i edukacija nužni su za osiguranje i podizanje kvalitete rada, a u djelatnosti hitne medicine posebno su važni zbog odgovornosti koju djelatnici imaju tijekom zbrinjavanja životno ugroženih pacijenata.  Više...

Sample image

Ambulanta

Ambulanta je smještena u sklopu Zavoda za hitnu medicinu rada. Radi bez stanke, 24 sata dnevno, tijekom cijele godine. Prima sve osobe koja same zatraže pomoć, kao i one koje dovode liječnici s terena.

 

Sample image

Dežurstva

Sportske i kulturne priredbe, političke i duge skupove na kojima se okuplja veći broj ljudi često osiguravaju timovi hitne pomoći koji dežuraju na licu mjesti da bi u slučaju potrebe odmah mogli intervenirati.

Tečaj osnovnih mjera održavanja života uz upotrebu automatskog vanjskog defibrilatora (AVD) održan je 3. prosinca i 11. prosinca 2024. godine za ukupno 23 djelatnika Zavoda za javno zdravstvo Vukovarsko-srijemske županije.

Tečajevi su se održali u edukacijskom centru Zavoda za hitnu medicinu Vukovarsko-srijemske županije u Vinkovcima, a instruktori su bili doc. dr. sc. Jelena Kovačević, pomoćnik ravnatelja za sestrinstvo Tomislav Prša i magistar sestrinstva specijalizant u djelatnosti hitne medicine Igor Đaković. Polaznici su uspješno položili tečaj i certificirali se za upotrebu AVD uređaja.

Edukacija što većeg broja građana o znanjima i vještinama rane defibrilacije te dostupnost rastućeg broja AVD uređaja u Republici Hrvatskoj povećati će preživljenje iznenadnog srčanog zastoja na javnom mjestu.

Pažnja!

Nepotreban ili lažni poziv zauzima telefonsku liniju i onemogućava pomoć onima čiji je život ugrožen. Pitanja koja vam postavlja medicinski dispečer neophodna su kako biste brzo dobili pomoć kada vam je potrebna!

Zapamtite! Odgovarajući na pitanja medicinskog dispečera pomažete mu da on pomogne vama!

Zauzeta telefonska linija znači samo da medicinski dispečer razgovara s osobom koja također treba pomoć.

Sve što trebate znati o HMS

Pokreni srce, spasi život!

Nacionalni dan HMS-a