Sample image

Hitne intervencije

Prijem poziva za hitne liječničke intervencije obavljaju tri dispečera, koji na temelju razgovora s pozivateljem, koristeći ciljena pitanja bez sugeriranja odgovora, nakon procjene raspoloživih podataka o prirodi bolesti ili događaja, samostalno donose odluku o daljnjem postupku.

Edukacijski centar

Edukacijski centar

Uskoro više...

Sample image

Ambulanta

Ambulanta je smještena u sklopu Zavoda za hitnu medicinu rada. Radi bez stanke, 24 sata dnevno, tijekom cijele godine. Prima sve osobe koja same zatraže pomoć, kao i one koje dovode liječnici s terena.

 

Sample image

Dežurstva

Sportske i kulturne priredbe, političke i duge skupove na kojima se okuplja veći broj ljudi često osiguravaju timovi hitne pomoći koji dežuraju na licu mjesti da bi u slučaju potrebe odmah mogli intervenirati.

Aplikacija ER Scheduler donirana je Hitnoj službi u Vinkovcima, a Olive Manager poljoprivrednoj zadruzi Marina. Oba rješenja razvijena su u COMBISovom internom startupu.


Na jubilarnoj COMBIS konferenciji predstavljena su dva projekta koja su razvijena u COMBISovom internom startupu - NeoStartupu, a koje je COMBIS odlučio donirati. Riječ je o ER Scheduleru, sustavu čija je svrha automatizacija izrade rasporeda smjenskog rada u Zavodima za hitnu medicinu te Olive Manageru, rješenju koje uljarama omogućava upravljanje podacima te procesom prerade maslina i proizvodnje maslinovog ulja. COMBIS je ER Scheduler rješenje donirao Zavodu za hitnu medicinu Vukovarsko-srijemske županije, dok je Olive Manager rješenje donirao poljoprivrednoj zadruzi Marina.

"COMBIS je uspješna kompanija i to duže od 25 godina. Tijekom godina bili smo više puta prvi u pokretanju određenih inicijativa, sudjelovali smo u svim fazama razvoja ICT-a na ovim prostorima, a uvijek kao top kompanija. Smatramo da takve kompanije imaju određenu odgovornost prema društvu u kojem se nalaze", naglasio je Mladen Maras, COMBISov tehnički direktor Sektora razvoja i integracije aplikativnih rješenja.

Maras je istaknuo kako tu odgovornost COMBIS pokazuje na dva načina. Jedan od njih je nesebična pomoć poslovanju drugih, zbog čega su i odlučili donirati aplikativna rješenja, dok je drugi način pomoć mladoj IT zajednici u Hrvatskoj, budući da su na Neostartup rješenjima radili studenti uz pomoć iskusnih inženjera COMBISa.

"Formiranje rasporeda u našoj dinamičnoj profesiji iscrpljujući je i dugotrajan posao. Uz pomoć ER Schedulera izrada rasporeda naših smjena postaje puno brži, jednostavniji i pregledniji proces koji zadovoljava sva organizacijska, zakonska i osobna ograničenja. Uz to, kreira se mogućnost praćenja statistike dostupnosti zaposlenika, kao i njihovog izbivanja što povećava produktivnost Zavoda", naglasio je Mario Matić iz Zavoda za hitnu medicinu Vukovarsko-srijemske županije prilikom predstavljanja benefita aplikacije.

Jakša Najev iz poljoprivredne zadruge Marina ispričao je kako uz pomoć Olive Managera u uljari sada imaju precizan uvid u sve podatke i aktivnosti koje se odvijaju, kako za pojedini stroj, tako i za pojedinog kooperanta. "Možemo pratiti kako napreduje poslovanje kroz godine i koji kooperanti najčešće koriste usluge uljare, s kojeg područja dolazi najviše maslina na preradu kao i u koje vrijeme sezone prerade se dobiva najkvalitetnije maslinovo ulje. Veliko hvala COMBISu i timu koji je sve ovo napravio za nas", rekao je Najev.

Na ER Scheduler i Olive Manager rješenjima, uz COMBISove inženjere, radili su studenti koji su se najviše iskazali na COMBIS hackathonu try{code}catch održanom u travnju ove godine. Na 24-satnom natjecanju studenti su trebali napraviti prototipe rješenja ER Schedulera i Olive Managera, a oni s najboljim rješenjem dobili su poziv COMBISa da nastave njegov razvoj unutar Neostartup programa.

"Ono što smo mi ponudili studentima, a njima se očito jako svidjelo, osim vrijednih novčanih nagrada, jest mogućnost da nastave razvijati svoje ideje u COMBISu. Inače, kada završi neko natjecanje, sve što se tijekom njega izradilo zapravo stane. Ovo je bila jedna od rijetkih prilika da se nastavi razvijati nečija ideja s hackathona", ispričao je Maras i dodao kako COMBIS i u budućnosti planira poticanje NeoStartup projekata.

"Naša je intencija doći do inovativnih IT rješenja. To nije niti brz niti jednostavan zadatak, no mi smo mu posvećeni jer znamo da je za razvoj najvažnije kreirati nešto novo i drugačije. Uz to, imamo i entuzijastičnu ekipu, stoga ćemo bez zadrške nastaviti u ovom smjeru", zaključuje Maras.

Pažnja!

Nepotreban ili lažni poziv zauzima telefonsku liniju i onemogućava pomoć onima čiji je život ugrožen. Pitanja koja vam postavlja medicinski dispečer neophodna su kako biste brzo dobili pomoć kada vam je potrebna!

Zapamtite! Odgovarajući na pitanja medicinskog dispečera pomažete mu da on pomogne vama!

Zauzeta telefonska linija znači samo da medicinski dispečer razgovara s osobom koja također treba pomoć.

Sve što trebate znati o HMS

Pokreni srce, spasi život!